איטום גג בבית משוטף
נשלח: 12/08/2022 - 14:18:02
שלום
אני בצוות ועד בית
לפני כמה חודשים דייר בקומה עליונה התלונן על נזילה מהגג.
הוא לקח מישהו לעשות איתור ניזילה ושלח לועד הדוח וגם שלח לועד הקבלה ודרש מהועד לשלם עבור השירות הזה
הועד לא הסכים לשלם על זה
על מנת לטפל בעניין הפעלנו הביתוח עבור הביניין
הביתוח שלח איש מקצוע וטיפל בטיטוף והמליץ לועד לעשות איטום גג
בינתיים חכינו שהגג יהיה יבש מהטיפטוף
וגם התחלנו לפגש עם בעלי מקצוע שמומחיות איטום גג - שזה לוקח זמן לתאם זמן בינינו ולחכות לקבל הצעות מחיר
בינתיים הדייר בקומה עליונה דורש ממני תשבות ומתלונן על האופן ניהול שלי בעניין הזה
אני מסביר לו את העובדות ושמבינים את הנוסא
אני מקבל הודעות כל יום לדעת מה קורה עם הגג
אני עונה בנימוס שזה בטיפול ושאני בתהליך לאסוף חצעת מחיר
מה אני אמור לעשות מול הדייר הזה? לאטם את הגג יעלה הרבה כסף ונדרש בקשה מיוחדת מכל הדיירים לממן את זה (בזמן שהם כבר נתנו הרבה כסף עבור שיפוץ כללי)
מי אחראי על התיקון נזק בדירה שלו עקב הנזליה?
ואז לפני כמה חודשים הבעל הדירה שנפגע מנזילה הביא עיש מקצוע לאתר נזילה דרך אינפרא-רד, ועכשיו דורש שהועד יחזיר לו על ההוצעה הזה. האם הועד מחוייב?
אני בצוות ועד בית
לפני כמה חודשים דייר בקומה עליונה התלונן על נזילה מהגג.
הוא לקח מישהו לעשות איתור ניזילה ושלח לועד הדוח וגם שלח לועד הקבלה ודרש מהועד לשלם עבור השירות הזה
הועד לא הסכים לשלם על זה
על מנת לטפל בעניין הפעלנו הביתוח עבור הביניין
הביתוח שלח איש מקצוע וטיפל בטיטוף והמליץ לועד לעשות איטום גג
בינתיים חכינו שהגג יהיה יבש מהטיפטוף
וגם התחלנו לפגש עם בעלי מקצוע שמומחיות איטום גג - שזה לוקח זמן לתאם זמן בינינו ולחכות לקבל הצעות מחיר
בינתיים הדייר בקומה עליונה דורש ממני תשבות ומתלונן על האופן ניהול שלי בעניין הזה
אני מסביר לו את העובדות ושמבינים את הנוסא
אני מקבל הודעות כל יום לדעת מה קורה עם הגג
אני עונה בנימוס שזה בטיפול ושאני בתהליך לאסוף חצעת מחיר
מה אני אמור לעשות מול הדייר הזה? לאטם את הגג יעלה הרבה כסף ונדרש בקשה מיוחדת מכל הדיירים לממן את זה (בזמן שהם כבר נתנו הרבה כסף עבור שיפוץ כללי)
מי אחראי על התיקון נזק בדירה שלו עקב הנזליה?
ואז לפני כמה חודשים הבעל הדירה שנפגע מנזילה הביא עיש מקצוע לאתר נזילה דרך אינפרא-רד, ועכשיו דורש שהועד יחזיר לו על ההוצעה הזה. האם הועד מחוייב?