כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • איטום גג בבית משוטף
דף 1 מתוך 1

איטום גג בבית משוטף

נשלח: 12/08/2022 - 14:18:02
על ידי vbraanana44
שלום
אני בצוות ועד בית
לפני כמה חודשים דייר בקומה עליונה התלונן על נזילה מהגג.
הוא לקח מישהו לעשות איתור ניזילה ושלח לועד הדוח וגם שלח לועד הקבלה ודרש מהועד לשלם עבור השירות הזה
הועד לא הסכים לשלם על זה
על מנת לטפל בעניין הפעלנו הביתוח עבור הביניין
הביתוח שלח איש מקצוע וטיפל בטיטוף והמליץ לועד לעשות איטום גג
בינתיים חכינו שהגג יהיה יבש מהטיפטוף
וגם התחלנו לפגש עם בעלי מקצוע שמומחיות איטום גג - שזה לוקח זמן לתאם זמן בינינו ולחכות לקבל הצעות מחיר
בינתיים הדייר בקומה עליונה דורש ממני תשבות ומתלונן על האופן ניהול שלי בעניין הזה
אני מסביר לו את העובדות ושמבינים את הנוסא
אני מקבל הודעות כל יום לדעת מה קורה עם הגג
אני עונה בנימוס שזה בטיפול ושאני בתהליך לאסוף חצעת מחיר
מה אני אמור לעשות מול הדייר הזה? לאטם את הגג יעלה הרבה כסף ונדרש בקשה מיוחדת מכל הדיירים לממן את זה (בזמן שהם כבר נתנו הרבה כסף עבור שיפוץ כללי)
מי אחראי על התיקון נזק בדירה שלו עקב הנזליה?
ואז לפני כמה חודשים הבעל הדירה שנפגע מנזילה הביא עיש מקצוע לאתר נזילה דרך אינפרא-רד, ועכשיו דורש שהועד יחזיר לו על ההוצעה הזה. האם הועד מחוייב?

Re: איטום גג בבית משוטף

נשלח: 22/08/2022 - 16:16:55
על ידי razadv
שלום רב,

ככל ונקבע בחוות דעת מהנדס כי מקור הנזק טמון ברכוש משותף - על הנציגות לשלם בעד התיקון ברכוש הפרטי.
אמליץ שלא להתעכב עם הטיפול שעה שעיכוב עלול להגדיל את הנזק ולמעשה חושף את הנציגות בפני תביעה.
ניהול ואחזקה תקינה של רכוש משותף עולה כסף. לכן יש לבצע גבייה מיוחדת מכל בעלי הדירות לטיפול בבעיה.

בהצלחה

רז חיימוביץ, עו"ד