זכות קיניינית
נשלח: 07/08/2022 - 04:41:24
שלום
1. מה ניתן לעשות כאשר הועד עקב סכסוך כספי הוציא דייר מהאפליקצייה של שער החניון (נאלץ לפתוח בשלט פתרון חלקי) וכמו כן הוואטסאפ המשותף ?
האם הדבר חוקי לפגוע בזכותו הקניינית ? ואם לא (כמו שניתוק מים אינו חוקי ), כיצד ניתן לטפל במהירות ויעילות ?
2. כשמגיע דייר חדש או דייר שמתחרט , האם ניתן לשנות שהתשלום לחברת ניהול יהיה לפי מ"ר כחוק ולא שווה ?
תודה
1. מה ניתן לעשות כאשר הועד עקב סכסוך כספי הוציא דייר מהאפליקצייה של שער החניון (נאלץ לפתוח בשלט פתרון חלקי) וכמו כן הוואטסאפ המשותף ?
האם הדבר חוקי לפגוע בזכותו הקניינית ? ואם לא (כמו שניתוק מים אינו חוקי ), כיצד ניתן לטפל במהירות ויעילות ?
2. כשמגיע דייר חדש או דייר שמתחרט , האם ניתן לשנות שהתשלום לחברת ניהול יהיה לפי מ"ר כחוק ולא שווה ?
תודה