דמי ניהול
נשלח: 22/05/2022 - 07:21:37
שלום
1. מה ניתן לעשות אם הועד לא מפרסם קבלות ותנועות חשבון ולא נותן גישה ואף מתבטא בקללות ? איך ניתן לחייב את הועד לפרסם ?
ניתן לא לשלם ועד עקב כך ? מה יפסוק הממונה על המקרקעין ?
2. האם תשלום דמי הניהול נקבעים לפי מ"ר לכל דירה ? מה ניתן לעשות אם חברה הניהול גובה תעריף אחיד ?
תודה
1. מה ניתן לעשות אם הועד לא מפרסם קבלות ותנועות חשבון ולא נותן גישה ואף מתבטא בקללות ? איך ניתן לחייב את הועד לפרסם ?
ניתן לא לשלם ועד עקב כך ? מה יפסוק הממונה על המקרקעין ?
2. האם תשלום דמי הניהול נקבעים לפי מ"ר לכל דירה ? מה ניתן לעשות אם חברה הניהול גובה תעריף אחיד ?
תודה