כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • דמי ניהול
דף 1 מתוך 1

דמי ניהול

נשלח: 22/05/2022 - 07:21:37
על ידי Asi
שלום

1. מה ניתן לעשות אם הועד לא מפרסם קבלות ותנועות חשבון ולא נותן גישה ואף מתבטא בקללות ? איך ניתן לחייב את הועד לפרסם ?
ניתן לא לשלם ועד עקב כך ? מה יפסוק הממונה על המקרקעין ?
2. האם תשלום דמי הניהול נקבעים לפי מ"ר לכל דירה ? מה ניתן לעשות אם חברה הניהול גובה תעריף אחיד ?

תודה

Re: דמי ניהול

נשלח: 27/05/2022 - 09:12:31
על ידי razadv
שלום רב,

1. מורנו סעיף 16 לתקנון המצוי כי לכל בעל דירה קמה זכות עיון במסמכי הנציגות, וכן קמה לנציגות החובה לפרסם את דו"ח ההכנסות וההוצאות. לא ניתן להתנות על כך. ככל והנציגות מתנגדת יש להגיש תביעה למתן צו עשה אצל המפקחת על רישום המקרקעין.

2. ברירת המחדל שקבועה בחוק המקרקעין קובעת הסדר תשלום לפי גודל דירה אלא אם נקבע אחרת בתקנון.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד