תשלום מיסי ועד בית עבור חדר שנאים של חברת החשמל
נשלח: 13/08/2006 - 08:42:26
בבניין בו אני מתגורר יש חדר שנקנה ע"י חברת החשמל ובתוכו יש,למיטב הבנתי,שנאיי חשמל. (בעבר שנאים אלו היו על עמודי חשמל).
האם חברת החשמל צריכה לשלם מיסי ועד?.
אם חברת החשמל נחשבת כמו כל בעל דירה בבניין? מבחינת תשלום לועד?
האם חברת החשמל צריכה לשלם תשלום חלקי או מלא של מיסי הועד?
אשמח לקבל תשובה ממספר חברות ניהול מה נעשה אצלם בבניינים שבהם יש חדרי שנאים של חברת החשמל. מדובר בבניינים חדשים
תודה גיל
האם חברת החשמל צריכה לשלם מיסי ועד?.
אם חברת החשמל נחשבת כמו כל בעל דירה בבניין? מבחינת תשלום לועד?
האם חברת החשמל צריכה לשלם תשלום חלקי או מלא של מיסי הועד?
אשמח לקבל תשובה ממספר חברות ניהול מה נעשה אצלם בבניינים שבהם יש חדרי שנאים של חברת החשמל. מדובר בבניינים חדשים
תודה גיל