כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלום מיסי ועד בית עבור חדר שנאים של חברת החשמל
דף 1 מתוך 1

תשלום מיסי ועד בית עבור חדר שנאים של חברת החשמל

נשלח: 13/08/2006 - 08:42:26
על ידי אורח
בבניין בו אני מתגורר יש חדר שנקנה ע"י חברת החשמל ובתוכו יש,למיטב הבנתי,שנאיי חשמל. (בעבר שנאים אלו היו על עמודי חשמל).
האם חברת החשמל צריכה לשלם מיסי ועד?.
אם חברת החשמל נחשבת כמו כל בעל דירה בבניין? מבחינת תשלום לועד?
האם חברת החשמל צריכה לשלם תשלום חלקי או מלא של מיסי הועד?

אשמח לקבל תשובה ממספר חברות ניהול מה נעשה אצלם בבניינים שבהם יש חדרי שנאים של חברת החשמל. מדובר בבניינים חדשים

תודה גיל

ננסה לברר עם חברות הניהול.הפניה לפורום יעוץ משפטי

נשלח: 17/08/2006 - 16:48:44
על ידי צוות האתר,שחר מערכות מידע
מבדיקה עם אחת מחברות הניהול העניין מוכר ורבים שואלים בנושא. אין לנו תשובה חד משמעית כרגע ולכן ננסה לבדוק עם חברות ניהול בתים נוספות, שיענו מנסיונן. בכל מקרה אפנה אותך להעלות את השאלה בפורום יעוץ משפטי:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewforum.php?f=5