כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • פינוי חפצים מחדר המדרגות
דף 1 מתוך 1

פינוי חפצים מחדר המדרגות

נשלח: 13/02/2006 - 22:17:40
על ידי אפי, חבר ועד מנוסה
דיירים רבים משאירים חפצים בחדר המדרגות. האם הדבר נוגד את תקנות הבטיחות של מכבי האש? מה ניתן לעשות כנגד תופעה זאת?

לפנות לעיריה/חברת האחזקה

נשלח: 19/03/2006 - 14:20:13
על ידי שחר מערכות מידע
מכיון שחפצים בחדר המדרגות מהווים מפגע בטיחותי של ממש ניתן לפנות לעיריה בענין, או במידה ובנינך מתוחזק ע"י חברת אחזקה (שמבצעת יותר מניקיון, אלא ניהול כללי של הבית המשותף, דוגמת חברות האיגוד) פנה אלי והיא תדאג להסרת המפגע.