פינוי חפצים מחדר המדרגות
נשלח: 13/02/2006 - 22:17:40
דיירים רבים משאירים חפצים בחדר המדרגות. האם הדבר נוגד את תקנות הבטיחות של מכבי האש? מה ניתן לעשות כנגד תופעה זאת?
כ
פורום מומחים לבית ולבית המשותף: יעוץ משפטי, אחזקת וניהול בתים, בדק בית, גינון, משכנתאות, שיפוץ, עיצוב פנים ועוד
https://www.batim.org.il/forum/