מיסי וועד
נשלח: 02/09/2013 - 20:04:05
ערב טוב
בבניין המשותף שלנו החלה לפעול חברת ניהול.
עד החודש היה וועד שדאג לניהול הבית ולגביית מיסי וועד הבית..
הגבייה נעשתה עבור 3 חודשים מראש.(מזומן/צקים/העברה בנקאית)
התקשר היום אדם שהציג עצמו כנציג חברת הניהול וביקש לקבל 12 צקים מראש עבור מיסי וועד.
שאלתי- האם אני מחוייב לשלם עבור כל השנה .? מדוע שלא ימשיך בגבייה פעם בשלוש חודשים כמו שהיה עד עכשיו.
מה אומר החוק בנושא.
לתשובתך אודה.
בברכה.
בבניין המשותף שלנו החלה לפעול חברת ניהול.
עד החודש היה וועד שדאג לניהול הבית ולגביית מיסי וועד הבית..
הגבייה נעשתה עבור 3 חודשים מראש.(מזומן/צקים/העברה בנקאית)
התקשר היום אדם שהציג עצמו כנציג חברת הניהול וביקש לקבל 12 צקים מראש עבור מיסי וועד.
שאלתי- האם אני מחוייב לשלם עבור כל השנה .? מדוע שלא ימשיך בגבייה פעם בשלוש חודשים כמו שהיה עד עכשיו.
מה אומר החוק בנושא.
לתשובתך אודה.
בברכה.