תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
נשלח: 09/07/2010 - 01:07:10
שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.