החוק בעניין דוח ועד בית
נשלח: 08/06/2006 - 07:14:39
בבניין שלי יש 8 דיירים וועד הבית לא נתן דוח כבר שנה וחצי ואין אספות ועד בכלל (ואם יש אז אף אחד לא בא).
ועד הבית בבניין שלי מסרב לפרסם דוח וטוען שלפי החוק
הוא אינו חייב לעשות זאת אלא מחוייב רק לתת למי
מהדיירים שרוצה להגיע אליו הביתה לראות את הדוחות.
מכיוון שיש סכסוך ביני ובין ועד הבית (שאינו קשור לנושא
הוועד) , ושאר הדיירים לא ממש אכפת להם מה קורה
בבניין ( רובם בשכירות..) הרי שאיני יכולה להגיע אליו
לראות את הדוחות (הוא הופך לאלים ורגזן מאוד בנסיון
לדבר איתו בכלל)
אם אכן הוועד מורשה לתת דוח רק בהסתכלות בביתו, או באסיפה, כיצד אני אמורה לראות דוח שכזה?
האם לפי חוק, ניתן לחייב אותו לפרסם את הדוח בכניסה(כפי שמקובל בבניינים אחרים שראיתי)?
4. האם חוקית יכולים לחייב אותי להמשיך ולשלם לועד
כאשר אינני יודעת לאן הולכים הכספים בגלל חוסר דווח, וכאשר הועד מנצלאת המצב הקיים בצורה שכזו?
מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה רבה
ועד הבית בבניין שלי מסרב לפרסם דוח וטוען שלפי החוק
הוא אינו חייב לעשות זאת אלא מחוייב רק לתת למי
מהדיירים שרוצה להגיע אליו הביתה לראות את הדוחות.
מכיוון שיש סכסוך ביני ובין ועד הבית (שאינו קשור לנושא
הוועד) , ושאר הדיירים לא ממש אכפת להם מה קורה
בבניין ( רובם בשכירות..) הרי שאיני יכולה להגיע אליו
לראות את הדוחות (הוא הופך לאלים ורגזן מאוד בנסיון
לדבר איתו בכלל)
אם אכן הוועד מורשה לתת דוח רק בהסתכלות בביתו, או באסיפה, כיצד אני אמורה לראות דוח שכזה?
האם לפי חוק, ניתן לחייב אותו לפרסם את הדוח בכניסה(כפי שמקובל בבניינים אחרים שראיתי)?
4. האם חוקית יכולים לחייב אותי להמשיך ולשלם לועד
כאשר אינני יודעת לאן הולכים הכספים בגלל חוסר דווח, וכאשר הועד מנצלאת המצב הקיים בצורה שכזו?
מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה רבה