תשלומים לועד
נשלח: 24/05/2006 - 20:29:35
אנו חיים בבית משותף של שש דירות.
2דירות הקרקע מבקשים לנכות את חלק המעלית ממסי הועד.
לאחר שהובהר כי לא יקבלו פטור שכזה ( בהתאם לחוק) מסרו כי לא יסכימו לשידרוגים בבניין (לדוגמא שדרוג הגינה והתקנת אינטרקום) שאלתנו היא : א.באיזה רוב צריך להעביר דברים כגון אלו שציונו קודם? ב. האם הם חייבים להשתתף ? ג. האם ניתן לחייב אותם להשתתף בהוצאות הקבועות של השידרוגים ( תיקונים וכו')? אנא בתשובתך ציין מראי מקום על מנת שנוכל להוכיח את עמדתנו.
2דירות הקרקע מבקשים לנכות את חלק המעלית ממסי הועד.
לאחר שהובהר כי לא יקבלו פטור שכזה ( בהתאם לחוק) מסרו כי לא יסכימו לשידרוגים בבניין (לדוגמא שדרוג הגינה והתקנת אינטרקום) שאלתנו היא : א.באיזה רוב צריך להעביר דברים כגון אלו שציונו קודם? ב. האם הם חייבים להשתתף ? ג. האם ניתן לחייב אותם להשתתף בהוצאות הקבועות של השידרוגים ( תיקונים וכו')? אנא בתשובתך ציין מראי מקום על מנת שנוכל להוכיח את עמדתנו.