כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלומים לועד
דף 1 מתוך 1

תשלומים לועד

נשלח: 24/05/2006 - 20:29:35
על ידי מנהל מערכת
אנו חיים בבית משותף של שש דירות.
2דירות הקרקע מבקשים לנכות את חלק המעלית ממסי הועד.
לאחר שהובהר כי לא יקבלו פטור שכזה ( בהתאם לחוק) מסרו כי לא יסכימו לשידרוגים בבניין (לדוגמא שדרוג הגינה והתקנת אינטרקום) שאלתנו היא : א.באיזה רוב צריך להעביר דברים כגון אלו שציונו קודם? ב. האם הם חייבים להשתתף ? ג. האם ניתן לחייב אותם להשתתף בהוצאות הקבועות של השידרוגים ( תיקונים וכו')? אנא בתשובתך ציין מראי מקום על מנת שנוכל להוכיח את עמדתנו.

יש להבדיל בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף

נשלח: 25/05/2006 - 11:32:39
על ידי צוות האתר
שאלה דומה מאוד ותשובה עליה המבדילה בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף תמצא כאן:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=94

תוכל גם להיעזר בחוק המקרקעין המצוי באתר האיגוד תחת דף "חוקים": http://www.batim.org.il/low.html

כתבה אודות קבלת החלטות ע"י דיירי בית משותף שהתפרסמה בynet ותוכל למצוא כאן:
http://www.batim.org.il/articles.html

בהצלחה