כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • אחזקת מיבנים
דף 1 מתוך 1

אחזקת מיבנים

נשלח: 03/05/2006 - 23:03:52
על ידי יעקב
מאיזה כמות של דירות, משתלם לדיירים להחזיק חברה לאחזקת מיבנים?

תלוי במערכות הקיימות בבניין, מס' הקומות וגובה התשלום לועד

נשלח: 22/05/2006 - 12:20:43
על ידי שחר כהן פורטל בתים
תלוי במערכות הקיימות בבניין, למשל: מספר המעליות, גנרטורים, מאגרי מים(בד"כ בבנינים גבוהים לצורך הזרמת מים למאגר עליון ולקבלת זרם מים תקין בכל הקומות), כיבוי אש, בריכה, חדר כושר וכו'.כמו כן יש חשיבות למס' הקומות ולגובה התשלום לועד הבית.
בעיקרון, ככל שהבניין חדש יותר, גבוה יותר ובעל מערכות מקצועיות רבות יותר גובר הצורך ואף הכרחי להחזיק חברת ניהול.
איך לבחור חברת ניהול? קרא כאן:
http://www.batim.org.il/Questions.html