אם הוזמן מאתר נזילות על ידי ומצא שהנזילה נגרמה מהצנרת של הבניין האם וועד הבית צריך להחזיר את הסכום ששולם למאתר?

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
חני26
הודעות: 1
הצטרף: 19/02/2024 - 14:18:21

אם הוזמן מאתר נזילות על ידי ומצא שהנזילה נגרמה מהצנרת של הבניין האם וועד הבית צריך להחזיר את הסכום ששולם למאתר?

שליחה על ידי חני26 »

שבוע מבורך,
וועד הבית הנחה אותי להזמין מאתר נזילות, מאחר שאצלי ואצל השכנה מתחתיי אפילו יותר יש נזילה באזור התקרה
היכן שנמצא הצינור שאוגר את מי הגשמים.

אם המאתר יגיע למסקנה שהנזילה היא מהצינור שאוגר את מי הגשמים האם וועד הבית צריך לשלם עבור האיתור?
בתודה רבה ושבזכותכם הרבה מחלוקות יבואו על פתרונן באופן ראוי וצודק.
בברכה,
חני ורדי .
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: אם הוזמן מאתר נזילות על ידי ומצא שהנזילה נגרמה מהצנרת של הבניין האם וועד הבית צריך להחזיר את הסכום ששולם למאתר?

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

יש לדרוש מהמאתר שיוציא בחוות דעתו - מה מקור הליקוי (רכוש פרטי/משותף).
ככל וטמון ברכוש פרטי - על בעל הדירה לשאת.
ככל וטמון ברכוש משותף - על הנציגות לשאת.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
pixpix
הודעות: 2
הצטרף: 26/02/2020 - 17:00:24

Re: אם הוזמן מאתר נזילות על ידי ומצא שהנזילה נגרמה מהצנרת של הבניין האם וועד הבית צריך להחזיר את הסכום ששולם למאתר?

שליחה על ידי pixpix »

למה החזר רק על איתור הנזילות? תביא מומחה להערכת נזקים ותבקש החזר על הכל.
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”