שלום
1. מה ניתן לעשות אם הועד לא מפרסם קבלות ותנועות חשבון ולא נותן גישה ואף מתבטא בקללות ? איך ניתן לחייב את הועד לפרסם ?
ניתן לא לשלם ועד עקב כך ? מה יפסוק הממונה על המקרקעין ?
2. האם תשלום דמי הניהול נקבעים לפי מ"ר לכל דירה ? מה ניתן לעשות אם חברה הניהול גובה תעריף אחיד ?
תודה
דמי ניהול
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: דמי ניהול
שלום רב,
1. מורנו סעיף 16 לתקנון המצוי כי לכל בעל דירה קמה זכות עיון במסמכי הנציגות, וכן קמה לנציגות החובה לפרסם את דו"ח ההכנסות וההוצאות. לא ניתן להתנות על כך. ככל והנציגות מתנגדת יש להגיש תביעה למתן צו עשה אצל המפקחת על רישום המקרקעין.
2. ברירת המחדל שקבועה בחוק המקרקעין קובעת הסדר תשלום לפי גודל דירה אלא אם נקבע אחרת בתקנון.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
1. מורנו סעיף 16 לתקנון המצוי כי לכל בעל דירה קמה זכות עיון במסמכי הנציגות, וכן קמה לנציגות החובה לפרסם את דו"ח ההכנסות וההוצאות. לא ניתן להתנות על כך. ככל והנציגות מתנגדת יש להגיש תביעה למתן צו עשה אצל המפקחת על רישום המקרקעין.
2. ברירת המחדל שקבועה בחוק המקרקעין קובעת הסדר תשלום לפי גודל דירה אלא אם נקבע אחרת בתקנון.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680