כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • שידרוג הבניין
דף 1 מתוך 1

שידרוג הבניין

נשלח: 24/09/2023 - 00:23:53
על ידי יוסף אבישג
רציתי לשאול אם אצלינו בבניין רוצים להקים חומה וגם דשא סינטטי בגינה וגם לשדרג את הלובי דהיינו להחליף ריצוף האם בכל הדברים הללו צריך הסכמה של כל הדיירים או שמספיק רוב???

Re: שידרוג הבניין

נשלח: 26/09/2023 - 09:30:32
על ידי razadv
שלום רב,

בית המשפט העליון פירש בהרחבה את המונח "החזקה תקינה" ועל כן די ברוב של 51% לאישור העבודות.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד