כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • חזית משותפת
דף 1 מתוך 1

חזית משותפת

נשלח: 26/01/2016 - 17:27:30
על ידי דידי
שלום, האם הקבלן רשאי לבנות חזיתות לא אחידות בבית משותף?
מדובר בבית דו, עם 2 כניסות נפרדות אך קרובות מאוד אחת לשנייה, והן בעלות נראות שונה.
יש לציין שהחומרים עימם נבנתה הכניסה הם בעלי עמידות שונה.
תודה!

Re: חזית משותפת

נשלח: 28/01/2016 - 16:15:29
על ידי naftali imber
ראה תשובתי בפורום החזקת בית:
http://www.batim.org.il/forum/viewtopic.php?f=2&t=2694