מועד תשלום ועד בית בפעם הראשונה
נשלח: 13/11/2014 - 13:54:39
שלום,
קיבלתי את המפתחות לדירה החדשה מקבלן. שאלתי היא מתי אני צריכה להתחיל לשלם עבור ועד בית? האם מתאריך מסירת המפתחות או מתאריך רישום הדירה בטאבו? ברצוני לציין שהדירה טרם נרשמה בטאבו וטרם זומנתי בכדי לעמוד על שטח הדירה והחלקים המוקצים לה ברכוש המשותף.
בתודה
קיבלתי את המפתחות לדירה החדשה מקבלן. שאלתי היא מתי אני צריכה להתחיל לשלם עבור ועד בית? האם מתאריך מסירת המפתחות או מתאריך רישום הדירה בטאבו? ברצוני לציין שהדירה טרם נרשמה בטאבו וטרם זומנתי בכדי לעמוד על שטח הדירה והחלקים המוקצים לה ברכוש המשותף.
בתודה