צורך באיטום חיצוני בקומה 7 בבית משותף
נשלח: 20/09/2011 - 12:28:36
שלום
אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח.
החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי.
כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה.
האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם מתלוננים על רטיבות כרגע...
תודה מראש
אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח.
החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי.
כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה.
האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם מתלוננים על רטיבות כרגע...
תודה מראש