שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
נשלח: 09/07/2010 - 01:14:07
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש