כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
דף 1 מתוך 1

שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

נשלח: 09/07/2010 - 01:14:07
על ידי משה רכמוט
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש

תשובתך נענתה בפורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירים

נשלח: 13/07/2010 - 10:51:02
על ידי שחר כהן פורטל בתים
תשובה לשאלתך בפורום ייעוץ משפטי, שם העלית את אותה שאלה:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=1896