סתימת ביוב
נשלח: 04/11/2008 - 16:05:45
שאלתי היא מי חייב בטיפול בביוב בבית מושכר ? - כלומר לאחר שנתים שימוש נסתם צינור הביוב האישי/ ראשי של הדירה ? - האם הטיפול על חשבון בעל הבית או על הדייר המשתכן ? תודה לעונים
בכבוד קושקוש
כ
פורום מומחים לבית ולבית המשותף: יעוץ משפטי, אחזקת וניהול בתים, בדק בית, גינון, משכנתאות, שיפוץ, עיצוב פנים ועוד
https://www.batim.org.il/forum/