כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • סתימת ביוב
דף 1 מתוך 1

סתימת ביוב

נשלח: 04/11/2008 - 16:05:45
על ידי קושקוש
שאלתי היא מי חייב בטיפול בביוב בבית מושכר ? - כלומר לאחר שנתים שימוש נסתם צינור הביוב האישי/ ראשי של הדירה ? - האם הטיפול על חשבון בעל הבית או על הדייר המשתכן ? תודה לעונים
:roll: בכבוד קושקוש

השאלה מתאימה לפורום ניהול ואחזקת בית משותף

נשלח: 05/11/2008 - 22:01:52
על ידי שחר כהן פורטל בתים
אתה מוזמן לעלות אותה שם, אמנם מדובר בחלק הפרטי ולא הציבורי אבל אני מניח שמנהל הפורום יעזור.