יש ברשותי דירה להשכרה,שכר דירה הוא כ420 דולר.קיבלתי הצעה להשכיר לעמותה של בנות שרות לאומי,האם השכרה לעמותה מהווה סכנה מבחינתי?האם יהיה צורך בדיווח למס הכנסה?ואם כן האם יהיה עליי לשלם מס על סכום הנ"ל?
תודה מראש
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 17/08/2007 - 20:27:07
- פורום: פורום משכנתאות - יעוץ משכנתא לקוני דירות , בתים ונכסים
- נושא: השכרת דירה
- תגובות: 1
- צפיות: 48659