החיפוש הניב 2 תוצאות

על ידי daniel1958
16/09/2024 - 19:49:20
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: חברת הניהול מונתה על ידי היזם
תגובות: 1
צפיות: 26039

חברת הניהול מונתה על ידי היזם

דיירי הבניין חתמו על הסכם ניהול הבניין מול היזם. היזם ערך הסכם ניהול מול חברת הניהול.
האם חברת הניהול רשאית להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום, או שהיא נדרשת לפנות לנציגות כדי
שתגיש תביעה.
על ידי daniel1958
15/09/2024 - 21:25:28
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: ניהול בית משותף
תגובות: 1
צפיות: 24683

ניהול בית משותף

חברת ניהול התחייבה בין היתר גם לגבות את דמי הועד, וכן לאכוף סרבני תשלום שמשלמים לה ישירות.

כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?

עבור לחיפוש מתקדם