דיירי הבניין חתמו על הסכם ניהול הבניין מול היזם. היזם ערך הסכם ניהול מול חברת הניהול.
האם חברת הניהול רשאית להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום, או שהיא נדרשת לפנות לנציגות כדי
שתגיש תביעה.
החיפוש הניב 2 תוצאות
- 16/09/2024 - 19:49:20
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: חברת הניהול מונתה על ידי היזם
- תגובות: 1
- צפיות: 26039
- 15/09/2024 - 21:25:28
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: ניהול בית משותף
- תגובות: 1
- צפיות: 24683
ניהול בית משותף
חברת ניהול התחייבה בין היתר גם לגבות את דמי הועד, וכן לאכוף סרבני תשלום שמשלמים לה ישירות.
כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?
כאשר הועד אינו משתף פעולה לצורך גביה מהסרבנים, האם ניתן לחייב את הועד להגיש תביעה כנגד סרבני תשלום? ובאיזה דרך?