שלום,
הייתה סתימה בביוב של הבניין, התקשרנו לעירייה,
הם שלחו תאגיד המים, הם שחררו הסתימה בביוב מחוץ לחצר (בכביש) וכעת דורשים תשלום מהדיירים, האם זה תקין?
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 22/08/2024 - 10:38:41
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: פתיחת סתימה ביוב חיצוני
- תגובות: 1
- צפיות: 24393