החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי IL20
22/08/2024 - 10:38:41
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: פתיחת סתימה ביוב חיצוני
תגובות: 1
צפיות: 24393

פתיחת סתימה ביוב חיצוני

שלום,
הייתה סתימה בביוב של הבניין, התקשרנו לעירייה,
הם שלחו תאגיד המים, הם שחררו הסתימה בביוב מחוץ לחצר (בכביש) וכעת דורשים תשלום מהדיירים, האם זה תקין?

עבור לחיפוש מתקדם