שלום רב, אני מנסה להבין את החוק על פי מה שכתבת.
עושה רושם שסעיף 59זא מנוגד לסעיף 59זא1. בסעיף הראשון כתוב שמעלית שבת תופעל רק כאשר קיימות שתיי מעליות. בסעיף השני כתבו ״מעלית אחת או יותר״.
תעשה לי בבקשה סדר, תודה רבה.
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 25/11/2023 - 13:37:20
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: מעלית שבת בבניין עם מעלית 1
- תגובות: 4
- צפיות: 16230