תודה רבה על המענה.
ברשותך - שאלה נוספת, כהמשך לאותו עניין.
מה היא הדרך המקובלת (או שהיית ממליץ) להתנהל במצב בו יש חשד שמי מהדיירים עשה נזק לרכוש המשותף? (ויש רצון להחזיר את המצב לקדמותו, לפני הנזק)
החיפוש הניב 3 תוצאות
- 21/06/2023 - 16:16:55
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: וועד בניין טוען לנזק (אסטתי) ודורש תשלום עבור התיקון שבוצע
- תגובות: 5
- צפיות: 6059
- 19/06/2023 - 15:05:08
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: וועד בניין טוען לנזק (אסטתי) ודורש תשלום עבור התיקון שבוצע
- תגובות: 5
- צפיות: 6059
Re: וועד בניין טוען לנזק (אסטתי) ודורש תשלום עבור התיקון שבוצע
תודה על המענה.
ברור לי לחלוטין כי הנציגות אחראית על ההחזקה התקינה של הרכוש המשותף.
הודעתי מתייחסת למצב בו יש מחלוקת.
אשמח להתייחסותך בעניין.
תודה!
ברור לי לחלוטין כי הנציגות אחראית על ההחזקה התקינה של הרכוש המשותף.
הודעתי מתייחסת למצב בו יש מחלוקת.
אשמח להתייחסותך בעניין.
תודה!
- 14/06/2023 - 13:16:26
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: וועד בניין טוען לנזק (אסטתי) ודורש תשלום עבור התיקון שבוצע
- תגובות: 5
- צפיות: 6059
וועד בניין טוען לנזק (אסטתי) ודורש תשלום עבור התיקון שבוצע
שלום, וועד הבניין (בבניין בן 4 קומות) פנה אליי בדרישת תשלום עבור תיקון צבע שעשו. טענתם היא שילדיי שרטו את דלת הכניסה ועל כן חובתי לשלם את סכום התיקון (כמה מאות שקלים). ראוי לציין שהנזק היה אסטתי ולא פונקציונאלי. נוצרה אי הסכמה לגבי מי אחראי לנזק. למיטב ידעתי זה לא נזק שעשו ילדיי אבל הצעתי לבוא לקראת...