החיפוש הניב 3 תוצאות

על ידי לירוןג
22/06/2023 - 17:07:56
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: חלוקת תשלום מיסי ועד הבית
תגובות: 5
צפיות: 19669

Re: חלוקת תשלום מיסי ועד הבית

razadv כתב: 19/06/2023 - 11:58:39 שלום רב,

זה מה שרשום בחוק. באחריות מי להציג מה שרשום בחוק?

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
התכוונתי מי צריך להמציא את אותו מסמך שחתמו עליו כביכול בעבר?
אני או יו"ר הועד?
והיכן אפשר למצוא את אותו מסמך חתום?
על ידי לירוןג
11/06/2023 - 13:27:47
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: חלוקת תשלום מיסי ועד הבית
תגובות: 5
צפיות: 19669

Re: חלוקת תשלום מיסי ועד הבית

שלום רב, הסדר שקבע הקבלן לעניין חלוקה שווה - כוחו יפה כל עוד נרשם בתקנון המוסכם בלבד. ככל ולא קבוע הסדר תשלום שווה בשווה בתקנון המוסכם, כי אז תחול ברירת המחדל בסעיף 58(א) לחוק המקרקעין, קרי תשלום דיפרנציאלי (לפי גודל הדירה). גם אם היה קיים נוהג תשלום שווה בשווה (ואין הוראה בתקנון המוסכם) - די שעורר...
על ידי לירוןג
04/06/2023 - 14:35:50
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: חלוקת תשלום מיסי ועד הבית
תגובות: 5
צפיות: 19669

חלוקת תשלום מיסי ועד הבית

שלום, אני מתגורר בבנין שבו ישנם דירות בעלות שלוש חדרים ודירות בעלות ארבע חדרים. לאחרונה התעורר ויכוח לגבי תשלום מיסי הועד. אני טענתי שהנוהג שהיה עד היום שבו כולם שילמו שווה בשווה אינו הוגן ולא הוסכם על ידי כל הדיירים ובעלי דירות הארבע חדרים אמורים לשלם יותר מאשר בעלי דירות שלוש החדרים, בתגובה יו"ר ה...

עבור לחיפוש מתקדם