שלום רב, הסדר שקבע הקבלן לעניין חלוקה שווה - כוחו יפה כל עוד נרשם בתקנון המוסכם בלבד. ככל ולא קבוע הסדר תשלום שווה בשווה בתקנון המוסכם, כי אז תחול ברירת המחדל בסעיף 58(א) לחוק המקרקעין, קרי תשלום דיפרנציאלי (לפי גודל הדירה). גם אם היה קיים נוהג תשלום שווה בשווה (ואין הוראה בתקנון המוסכם) - די שעורר...