החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי gold
30/05/2023 - 06:26:39
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: מערכת סולארית (קולטי שמש) על הגג ברב קומות
תגובות: 1
צפיות: 5149

מערכת סולארית (קולטי שמש) על הגג ברב קומות

שלום רב.
בנין בן 17 קומות והמערכת הסולארית (קולטי שמש) שעל הגג משמשת את כ-40% מדיירי הבנין (הקומות העליונות)
מי צריך לשאת בהוצאות אחזקת המערכת. ועד הבית ? או רק הדיירים מהקומות העליונות הנהנים מהמערכת.

עבור לחיפוש מתקדם