החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי ליאור לוי
04/12/2022 - 18:24:34
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: תשלום עבור רשתות יונים
תגובות: 1
צפיות: 9215

תשלום עבור רשתות יונים

שלום,
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.

עבור לחיפוש מתקדם