שלום,
בבנין בן 2 קומות וארבע דיירים ברעננה יש מקומות חניה מתחת לעמודי הבית. ועד הבית החליט שהחניות אינן חלק מהבנין ולכן אין צורך לשלם למנקה שינקה גם את החניות. מה אומר החוק?
תודה
אסתר
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 01/12/2022 - 16:45:33
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: נקיון שטח החניות בבית משותף
- תגובות: 1
- צפיות: 9295