החיפוש הנציב תוצאה 1
- 26/11/2022 - 15:53:46
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: תשלום עבור וועד בית
- תגובות: 1
- צפיות: 9750
תשלום עבור וועד בית
שלום יש לי נכס בגודל 130 מר וועד הבניין דורש ממני לשלם 300 שח בחודש כי משלמים לפי הגודל והנכס שלי גדול הבית ללא מעליות , ללא גנרטור, ללא אחזקה ,מפוח כמו בנינים חדשים.. אמרתי לוועד בית, שהסכום שהם דרושים מוגזם , והתשלום בסך 300 שח , אני משלם בית שלי הפרטי, אך אצלי יש מעליות , גנרטורים קולטים ואאחזקות...