החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי erank139
26/11/2022 - 15:53:46
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: תשלום עבור וועד בית
תגובות: 1
צפיות: 9750

תשלום עבור וועד בית

שלום יש לי נכס בגודל 130 מר וועד הבניין דורש ממני לשלם 300 שח בחודש כי משלמים לפי הגודל והנכס שלי גדול הבית ללא מעליות , ללא גנרטור, ללא אחזקה ,מפוח כמו בנינים חדשים.. אמרתי לוועד בית, שהסכום שהם דרושים מוגזם , והתשלום בסך 300 שח , אני משלם בית שלי הפרטי, אך אצלי יש מעליות , גנרטורים קולטים ואאחזקות...

עבור לחיפוש מתקדם