אהלן
איך יודעים לתמחר עבור בניין מגורים שבו הדיירים משלמים סכומים שונים של וועד בית לחברת ניהול שנכנסת לבניין .
או שהחברת ניהול לא מושפעת מזה
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 21/11/2022 - 10:28:58
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: תשלום עבור חברת ניהול
- תגובות: 1
- צפיות: 10110