שלום,
קיבלתי את המפתחות לדירה החדשה מקבלן. שאלתי היא מתי אני צריכה להתחיל לשלם עבור ועד בית? האם מתאריך מסירת המפתחות או מתאריך רישום הדירה בטאבו? ברצוני לציין שהדירה טרם נרשמה בטאבו וטרם זומנתי בכדי לעמוד על שטח הדירה והחלקים המוקצים לה ברכוש המשותף.
בתודה
החיפוש הניב 2 תוצאות
- 13/11/2014 - 13:54:39
- פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
- נושא: מועד תשלום ועד בית בפעם הראשונה
- תגובות: 1
- צפיות: 47149
- 13/11/2014 - 09:28:36
- פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
- נושא: ועד בית שאינו ממלא את תפקידו. מצב בעייתי.
- תגובות: 0
- צפיות: 40764
ועד בית שאינו ממלא את תפקידו. מצב בעייתי.
שלום רכשתי דירה חדשה מקבלן. בדירה ליקויי בניה רבים, חלק מלוקויי הבניה קשורים לבטיחות והכל כמובן מגובה בחוות דעת מהדס אזרחי. בעקבות כך לא עברתי לגור בדירה מאז קבלת החזקה, וכיום מתנהל מאבק עם הקבלן שכנראה יוביל בסופו של דבר להכרעה בבית משפט. גם ברכוש המשותף ישנם ליקויי בניה רבים, למשל מעקה לא בטחותי, ...