החיפוש הניב 2 תוצאות

על ידי fredi
17/12/2006 - 23:36:50
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: לועד חשבון בנק נפרד מחברת הניהול-מי צריך לתת קבלות לדיירים?
תגובות: 3
צפיות: 9450

אפשרי שחב' הניהול תפיק קבלות ממוחשבות בשם ועד הבית?

קודם כל תודה רבה על תגובתך.

שאלה נוספת בהמשך לשאלה הקודמת -
לגבי הקבלות שיש לתת לדיירים בתמורה לצ'קים ששילמו לפקודת ועד הבית:
חברת הניהול הציעה להפיק את הקבלות לדיירים באמצעות מערכת ממוחשבת.
הקבלות יופקו לדיירים בשם ועד הבית (ולא בשם חב' הניהול), באמצעות תוכנה שנמצאת אצל חב' הניהול.

האם הדבר תקין?
על ידי fredi
13/12/2006 - 23:13:25
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: לועד חשבון בנק נפרד מחברת הניהול-מי צריך לתת קבלות לדיירים?
תגובות: 3
צפיות: 9450

לועד חשבון בנק נפרד מחברת הניהול-מי צריך לתת קבלות לדיירים?

חברת הניהול בבניין מנהלת את כל ענייני הועד, למעט גביית התשלום החודשי מהדיירים אשר מתבצעת ע"י גזבר-נציג הדיירים. הגזבר גובה את התשלום החודשי ומפקידו בחשבון הבנק של הועד, ומעביר בכל חודש לחברת הניהול תשלום תמורות ההוצאות החודשיות. האם הגזבר צריך לתת קבלות לדיירים בתמורה לתשלום שגבה? האם חברת הניהול צר...

עבור לחיפוש מתקדם