החיפוש הניב 5 תוצאות

על ידי משה רכמוט
11/07/2010 - 16:16:24
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
תגובות: 2
צפיות: 14046

תודה רבה

תודה רבה,
אבדוק מול וועד הבית
על ידי משה רכמוט
09/07/2010 - 01:14:07
פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
נושא: שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
תגובות: 1
צפיות: 18427

שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש
על ידי משה רכמוט
09/07/2010 - 01:12:13
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
תגובות: 2
צפיות: 14046

תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש
על ידי משה רכמוט
09/07/2010 - 01:08:21
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: תיקון בעיית אינסטלציה בבית שכור
תגובות: 2
צפיות: 14590

תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש.
על ידי משה רכמוט
09/07/2010 - 01:07:10
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
תגובות: 1
צפיות: 13220

תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש.

עבור לחיפוש מתקדם