תודה רבה,
אבדוק מול וועד הבית
החיפוש הניב 5 תוצאות
- 11/07/2010 - 16:16:24
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
- תגובות: 2
- צפיות: 14046
- 09/07/2010 - 01:14:07
- פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
- נושא: שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
- תגובות: 1
- צפיות: 18427
שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
- 09/07/2010 - 01:12:13
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
- תגובות: 2
- צפיות: 14046
תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
- 09/07/2010 - 01:08:21
- פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
- נושא: תיקון בעיית אינסטלציה בבית שכור
- תגובות: 2
- צפיות: 14590
תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.
- 09/07/2010 - 01:07:10
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
- תגובות: 1
- צפיות: 13220
תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.