החיפוש הנציב תוצאה 1
- 04/11/2008 - 16:05:45
- פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
- נושא: סתימת ביוב
- תגובות: 1
- צפיות: 17406
סתימת ביוב
שאלתי היא מי חייב בטיפול בביוב בבית מושכר ? - כלומר לאחר שנתים שימוש נסתם צינור הביוב האישי/ ראשי של הדירה ? - האם הטיפול על חשבון בעל הבית או על הדייר המשתכן ? תודה לעונים
בכבוד קושקוש