החיפוש הנציב תוצאה 1

על ידי קושקוש
04/11/2008 - 16:05:45
פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
נושא: סתימת ביוב
תגובות: 1
צפיות: 17406

סתימת ביוב

שאלתי היא מי חייב בטיפול בביוב בבית מושכר ? - כלומר לאחר שנתים שימוש נסתם צינור הביוב האישי/ ראשי של הדירה ? - האם הטיפול על חשבון בעל הבית או על הדייר המשתכן ? תודה לעונים
:roll: בכבוד קושקוש

עבור לחיפוש מתקדם