ניהול בית משותף – היתרונות בשכירת חברת ניהול לביצוע התחזוקה השוטפת

ניהול בית משותף יכול לגרום כאב ראש גדול לאנשי הוועד ואין סוף תרעומות מצד דיירים אלו או אחרים. אחזקת בתים בצורה יעילה ומכובדת מבוצעת כיום ע"י חברות ניהול שזהו ייחודן.


לחסוך את החיכוכים
חברי ועדי בתים בכל הארץ כמעט, מכירים את ההרגשה הלא נעימה שמצטרפת פעמים רבות לנושא של ניהול ועד בית. אחזקת בתים היא לא משימה קלה, במיוחד בבניינים של יותר מעשרים דיירים ולכן ויכוחים על מי יהיה זה שיחליף איזו נורה למשל, יכולים לפגוע בשלוות הבניין.

אם אחד מהדיירים לא ראה את המנקה שמבצע/ת את ניקיון חדר המדרגות אזי מיד יכולות לעלות טענות שלא משנה אם הן צודקות או לא, מאחר והן גורמות לחיכוך לא מכובד בין אנשים שבסופו של דבר הם שכנים שרואים אחד את השני כמעט מידי יום.

הזמינות והבדיקות השוטפות
חברה מקצועית, שלוקחת על עצמה ניהול ועד בית, ערוכה ומנוסה דיה בכדי לבצע את הפעולות השוטפות בשלמות. ניקיון חדרי מדרגות, עם חומרי ניקוי איכותיים וע"י אדם שזוהי עבודתו, תציג חדר מדרגות נקי ומדיף ניחוחות.

חשוב לשים לב ליתרון של אחזקת בתים בכל הקשור לתחזוקה של גנראטורים, צינורות, מתקני כיבוי אש, מעליות, גלאי עשן ועוד. מי שיקבל לידיו את אותו ניהול בית משותף יכול להיות מחויב ע"י חוזה לבדוק את תקינותם של פריטים אלו ולספק להם שירות זמין ומהיר במידת הצורך.

כאן השגרה היא יתרון עצום
לעתים שיגרה היא דבר מעולה. ביצוע אחזקת מבנים/בתים איכותית תהיה כזאת שבה ניקיון חדרי מדרגות בבניין כלשהו לא תזכה לתשומת לב חריגה של הדיירים, מאחר ואלו מרגישים נוח עם השירות והתרגלו לרמתו כחלק משגרת חייהם בבניין.

ניהול בתים משותפים בצורה שגרתית, ושתהיה אפילו משעממת אם אפשר לקרוא לזה כך, הוא מעולה מאחר ומי שחי בבניין מעוניין להגיע לביתו בסוף יום ארוך ולמצוא את השקט שלו ולא כל מיני "הפתעות" כמו חדר מדרגות חשוך, או נזילה מטרידה שבגללה אין מים בבניין.

נקודה נוספת למחשבה, נניח והמנקה ששכרתם באופן עצמאי נפצע, ונניח שאתם כמו כל ועד בית רגיל בישראל גם לא משלמים ביטוח לאומי על עובד הניקיון והוא בטח לא מוציא לכם חשבונית... מכאן את הסצנה האפלה הזו תמשיכו לדמיין לבד, מה שכן חשוב שאתם למעשה מעסיקים מישהו מבלי לבטח אותו...וזו הסיבה העיקרית בגללה כדאי לעבור לנהל ע"י חברת ניהול!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה