האם הבניין שלכם באמת "מתוחזק"? – 5 סימנים שהגיע הזמן לבדוק את חברת הניהול

תחזוקה שוטפת של הבניין דורשת הרבה יותר מאשר תשלום חשבונות והקפדה על ניקיון של המרחב המשותף. אין ספק, כי מדובר בהשקעה ישירה באיכות החיים, בבטיחות של הדיירים ובשמירה על הנכס לאורך זמן. איך תדעו שאכן הבניין שלכם מתוחזק כראוי? הנה 5 סימנים שמראים שהגיע הזמן לבדוק את חברת הניהול:

תקלות חוזרות שלא מטופלות בזמן

אם אתם שמים לב שהמעלית שוב מקולקלת, או שיש בעיות חוזרות ונשנות בחשמל או בצנרת, זו אינדיקציה ברורה לכך שהתחזוקה אינה מתנהלת באופן יעיל. מעבר לכך, תקלות חוזרות עלולות להוביל לנזק שילך ויגדל למבנה ואף יותר מכך – לעלויות תיקון גבוהות יותר בעתיד. בנוסף, אם ישנה תקלה קיימת חשוב שהחברה תקפיד להגיב במהירות, לפתוח קריאת שירות מול טכנאי ולפעול כדי למנוע תקלה עתידית.

ניקיון ירוד

למראה של הבניין יש את הכוח ליצור רושם ראשוני חיובי או שלילי. אם המרחבים המשותפים של הבניין מלוכלכים, זה סימן לכך שהניקיון והתחזוקה לא מבוצעים כראוי. תחזוקה נכונה יכולה לשמר את ערך הנכס וגם להעלות את איכות החיים והבטיחות. לכן, חשוב שהחברה תקפיד על ניקיון ותחזוקה של המרחבים הציבוריים כמו הלובי, הגינה, החניון, שבילי גישה ועוד. ניקיון שוטף יבטיח שהבניין לא יראה מוזנח, שהרווחה של הדיירים לא תפגע ושערך השוק של הדירות ישמר.
חוסר שקיפות
חברת ניהול מקצועית צריכה לספק דוחות תקופתיים על פעולות תחזוקה, הוצאות וכדומה. אם המידע שאתם מקבלים לא ברור או שאתם צריכים לרדוף אחרי פרטים, כדאי לבדוק האם קיימת בעיה בתקשורת או במקצועיות של צוות הניהול. שקיפות היא תנאי בסיסי לאמון ולתחזוקה איכותית. דוחות שונים מאפשרים לדיירים להבין לאן הולך הכסף, אילו פעולות מתבצעות ואילו לא, ומתי צפויים שיפוצים או עבודות תחזוקה. חוסר שקיפות יכול להוביל לחוסר סבלנות, תחושת ניכור ואף להרגשה שהדיירים אינם מעורבים בהחלטות הנוגעות לבניין.

תקשורת לקויה

אם תלונות חוזרות אינן מטופלות או שאינכם מקבלים מענה מצוות החברה בזמן סביר, מדובר בסימן לכך שתחזוקת הבניין אולי אינה נמצאת בעדיפות עליונה אצל חברת הניהול. חברת ניהול מקצועית צריכה להתייחס לצרכי הדיירים במלוא הרצינות ולהבטיח שהטיפול בתקלות ובבעיות שונות יהיו מיידי. לכן אם אתם מרגישים ששירות הלקוחות של החברה אינו איכותי, כנראה שהגיע הזמן להציף או להחליף.

אין תחזוקה מונעת

תחזוקה טובה של הבניין אינה מסתכמת רק בתיקון תקלות קיימות. יש לבצע גם תחזוקה מונעת ובדיקות שונות כדי לשמור על מערכות הבניין תקינות ולמנוע תקלות גדולות. לבניין יש המון מערכות כמו מערכות בטיחות ואבטחה, מערכות אינסטלציה, מערכות חשמל, מעליות ועוד. חשוב לוודא שהתחזוקה אינה מתבצעת רק לאחר איתור תקלות, אלא גם לטובת מניעת תקלות ולשמירה על הבטיחות. תחזוקה מונעת זו השקעה שיכולה למזער עלויות וסיכונים ולאפשר לדיירים להרגיש בטוחים ומוגנים.

לסיכום,

בחירה נכונה של חברת ניהול ואחזקה מקצועית יכולה למנוע תקלות, להעלות את ערך הבניין, לספק שקט נפשי ולהבטיח שהסביבה תהיה בטוחה ונעימה לאורך שנים.
תחזוקה מקצועית של הבניין היא המפתח לשמירה על המערכות השונות שלו ועל איכות החיים של הדיירים. תקלות חוזרות, חוסר הקפדה על ניקיון, חוסר שקיפות, מענה איטי לדיירים או תחזוקה מונעת לקויה, כל אלו ועוד הם סימנים שיכולים לעזור לכם להבין אם הבניין שלכם אכן מתוחזק כראוי.

בעלי מקצוע מומלצים בתחום על ידי פורטל בתים:

ליר אחזקות

יובלים החזקות

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן