המזגן לא מקרר? תיקון תקלות במזגנים

 

כנראה שאין רגע יותר מהנה, מאשר הרגע בו מגיעים הביתה ומפעילים את המזגן. יחד עם זאת, לפעמים מזגנים עשויים להיות תקולים בשל כל מיני סיבות כאלו ואחרות, חלקן ניתנות אפילו לסידור לבד. הגעתם הביתה אל מזגן לא מקרר? לפני שאתם מזמינים תיקון מזגנים וטכנאי. כמו כן, ישנם המון סיבות לכך שהמזגן אינו מקרר, בקרו במיזוגי על מנת לגלות עוד סיבות למה מזגן לא מקרר.

 

לא פעם, אנחנו מגיעים הביתה אחרי יום ארוך, רק בכדי לגלות שהמזגן לא עובד כמו שאנחנו רגילים ומצפים ממנו. לעיתים מדובר במצב של חוסר גז במזגן, ולעיתים גם תקלות חמורות יותר המצריכות ידיים מקצועיות של טכנאי מזגנים מומלץ. אם הגעתם הביתה אל מזגן לא מחמם או מזגן לא מקרר, כדאי קודם כל לכבות את המזגן ולשלוף החוצה את הפילטרים שלו. במקרים רבים, הפילטרים של המזגן מכוסים באבק רב שפשוט יחסום את האוויר הממוזג מלצאת החוצה. אגב, אם יש לכם מזגנים המותקנים במקומות נמוכים וגם בעלי חיים בבית, הפילטרים במזגנכם יצריכו ניקוי לפחות פעם בחודש. בדרך כלל, פרווה של בע"ח נאספת ומצטברת בתוך מזגנים מסוגים אלו, שמותקנים גם בגובה האגן והברכיים לפעמים (נפוץ בדירות תל אביביות למשל, בהן יש מערכות מיזוג שאינן תמיד חדשות ומשוכללות, בלשון המעטה).

 

תקלות במזגנים – טכנאי או לא?

אם המזגן לגמרי שבק חיים ואינו מראה סימנים של קימה לתחייה, יכול להיות שמדובר בספק הכוח של המזגן או בחלקים אחרים משמעותיים. בשלב זה, בדרך כלל תצטרכו להזמין טכנאי מיזוג מומלץ שיספק לכם שירות תיקונים בבית. טכנאי מזגנים מומלץ תמיד יידע להגיד לכם שיש צורך לאבחן את התקלה, לפני שרצים להחליף ספק כוח או חלק יקר אחר.

במידה והמזגן עובד, אך משחרר אוויר בטמפרטורת החדר, יכול להיות שמדובר במקרה של חוסר גז במזגן. במידה ואין גז במזגן, כנראה שיש סיבה לכך. גז לא אמור לברוח ממערכת המיזוג סתם כך ואם זה קורה, אז כנראה שישנה בריחת גז במזגן. כאשר טכנאי מזגנים מקצועי ומומלץ מגיע אליכם הביתה לתקן את המזגן, הוא יאבחן ויבדוק היכן הנקודה הספציפית במערכת המיזוג, ממנה בורח הגז. מילוי גז במזגן הוא פתרון נקודתי, וקחו בחשבון שאם יש בריחת גז במזגן אז היא מחייבת אטימה ותיקון. כל עוד לא סודר הנושא, גז ימשיך לברוח מהמזגן.

 

תקלות נפוצות במזגנים 

קיימים מקרים רבים נוספים, בהם המזגן הביתי או המשרדי עשויים להפסיק מלעבוד. בין התקלות הנפוצות במזגנים, אפשר למשל לציין מקרים בהם המדחס מקולקל, מקרים בהם צינור המים סתום ודורש ניקוז ידני, מקרים של תקלות חשמליות ועוד, אשר מצריכות הזמנת שירות של תיקון מזגנים.

במקרים בהם קיימת תקלה ביחידת הבקרה של המזגן, בדרך כלל יהיה צורך לפרק את היחידה ולקחת אותה למעבדת טכנאי מיזוג. בחלק מהמקרים, ניתן גם לפתור תקלות חשמליות ואלקטרוניות בבית הלקוח. בכל מקרה בו נתקלתם בתקלה במזגן, זכרו תמיד שישנם מקצועני מיזוג המטפלים בכל סוגי התקלות.

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן