הובלות דירה –איך מתחילים

 

הובלת דירה הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ,פעם ב 5 שנים בממוצע מרביתנו מבצעים הובלת פריטים בודדים ואו דירה שלמה. זהו תהליך לא פשוט ומורכב שאם לא נערכים אליו בהתאם הוא עלול  לגורם לקושי רב. אך ניתן לעבור אותו בצורה פשוטה, קלה יעילה ונעימה במידה ומתכוננים אליו בהתאם.

נשאלת השאלה כיצד אפשר לייעל את התהליך הנ"ל כאשר רוב הדיירים העוברים דירה צריכים לתמרן את סידורי ההעברה בין העבודה, בין האריזה ובין חיי היום יום העמוסים, במיוחד כאשר לא רוצים לעבור דירה באמצע השנה כאשר הילדים נמצאים במסגרות השונות.

 

במאמר זה נספק לכם כמה וכמה טיפים בנושא.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא השוואת מחירי שוק. מדוע חשוב לעשות השוואת מחירים להובלה? מכיוון שישנה תחרות רבה בשוק ויש טווח מחירים רחב. חשוב לבדוק ולקבל את ההצעה הזולה ביותר, אך יחד עם זאת לקבל המלצות על החברה. חברה זולה מידי צריכה לעלות לכם חשד, שאולי מדובר בחברה של חובבנים, ולא תקבלו הובלה איכותית ומקצועית. ולוודא בדיוק מה כוללת ההובלה, כדי שביום ההובלה לא תתבקשו להוסיף כסף.

גורם נוסף, שחשוב לבדוק הוא רישיון עסק. חשוב לבדוק האם יש רישיון עסק? האם לחברה יש ניסיון בהובלות? האם החברה נותנת אחריות לתכולה המועברת? זאת משום שישנם לא מעט אנשים, שנפגעו מחברות הובלות לא טובות ולא מקצועיות שפעלו ללא רישיון, לכן חשוב מאוד שתבדקו את הנושא הזה.

 

שירותי אריזה.

בדרך כלל אנחנו ממליצים להזמין שירות אריזה כשיש ילדים קטנים וכאשר שני בני הזוג עובדים הרבה שעות ו/או שישנה בעיה בריאותית כזו או אחרת. שירותי הובלות דירות כוללים בדרך כלל גם שירותי אריזה בתשלום  נוסף לאורז ואו תשלום נוסף אליהם. שירות זה מסייע רבות למעבר הדירה. בעצם זוהי הכנה לפני ההובלה. המובילים מגיעים לביתכם ומבצעים למעשה את האריזה של כל תכולת הבית בקרטונים ובארגזים שהם מביאים איתם. לשירות זה יש יתרון רב משום שהוא חוסך זמן, המובילים יודעים כיצד לארוז גם את הפריטים השבירים וגם את הפריטים הקטנים והעדינים בצורה כזו שתיקח יותר מ50% פחות זמן ממכם.

 

ממש לפני סיום .

טיפ אחרון, אך לא פחות חשוב, רשמו על כל ארגז מהי תכולתו. וכך כאשר המובילים פורקים את הארגזים בדירה החדשה בקשו מהם לפרוק כל ארגז לחדר המתאים. כך למעשה תקלו על עצמכם את מלאכת הפריקה, והיא תהיה זריזה ויעילה הרבה יותר. הובלת דירה בצורה יעילה ומסודרת יותר תמנע מצבים בהם ארגזים הולכים לאיבוד או שלא זוכרים מה שייך למה. לכן כדאי מאד לשים כל ארגז וארגז למקום שהוא שייך.

 

startmoving.co.il שמחנו לעזור לכם בכתבה זו ולהוביל לכם בכל הארץ.

 

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן