הפיכת דירת מרתף לצימר רומנטי

לקבל ירושה מההורים זה מסוג אותם הדברים שאף אחד מאיתנו לא באמת יודע מראש איך הוא יגיב להם. מצד אחד יש כמובן עצב גדול על הירושה הזאת, כי היא אומרת פרידה מהאנשים האהובים שהביא אותו עולם ומצד שני, לרוב נקבל נכס שיוכל לשפר את חיינו מאוד מבחינה כלכלית. אם במקרה שלכם ירשתם לא מזמן דירת מרתף, אתם בוודאי תוהים מה תוכלו לעשות בה. מצד אחד תוכלו לעבור לגור שם אך מצד שני, תוכלו לעשות במקום גם כמה שינויים, להשקיע בשיפוץ בו ולהפוך את אותה דירה ישנה לצימר רומנטי ומפנק במיוחד. תוהים מדוע כדאי לעשות זאת ולהשקיע בכך? פשוט מאוד: צימר רומנטי שתוכלו להשכיר על בסיס יומי יוכל להגדיל מאוד את ההכנסות החודשיות שלכם, אז למה לחשוב פעמיים? אם דירת המרתף נמצאת במקום שיכול להיות אטרקטיבי מבחינת מטיילים בהחלט כדאי יהיה לבדוק מה השיפוץ שלו דורש מכם ואתם תראו שלא תצטערו על כך.

התכנון הוא זה שעושה את ההבדל

אם ננסה להשוות בין מספר אנשים שהפכו דירות מרתף לצימרים מפנקים ולראות מדוע חלק הגיעו לתוצאה מרהיבה וחלק לא, אנחנו נראה שהתשובה טומנה בתכנון. באמת חשבתם לרגע שתוכלו לבצע את העבודה בלי לתכנן אותה בכלל? אם כך, כדאי שתדעו שזה מאוד לא מומלץ. אפילו אם באופן אישי יש לכם נטייה לתחום האדריכלות והעיצוב, כדאי לדעת שבסופו של דבר אין כמו אנשי מקצוע שבאמת למדו את התחום. לכן ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם בנושא הזה היא פשוט לפנות לאנשי מקצוע שונים, בין אם זו אדריכלית מקצועי ובין אם זה מעצב פנים שיוכלו לעזור לכם, כל אחד בתחומו הוא. התכנון הרבה פעמים מונע טעויות והוא זה שמבדיל בסופו של דבר בין צימר שגם אתם בעצמכם בתור נופשים הייתם רוצים לשכור ובין צימר שהוא רק מקום להעביר בו את הלילה.

לחשוב על כל האביזרים הכי מפנקים שיש

עוד דבר שאנחנו מאוד ממליצים לכם להכניס לשיפוץ של הדירה בדרך להפיכתה לצימר מפנק ורומנטי, זו שאלת האבזור. כלומר, האם המטרה היא להשכיר את המקום לאנשים שבסך הכול רוצים לבוא וללון במקום? או שאולי אתם רוצים שהחוויה של הנופשים תהיה מפנקת במיוחד ושונה מכל מה שיש להם בבית, בחיי היום יום? בהחלט כדאי יהיה להשאיר מקום בצימר גם למטבחון קטן, כי כך הנופשים שלכם יוכלו גם לבשל לעצמם לכל אורך ימי החופשה. בנוסף, אם אפשר לשלב גם ג'קוזי מעוצב ויפה שיוסיף לאווירה הרומנטית, מדוע שלא תעשו זאת? זה נכון שכל הפרטים הללו יעלו את עלות השיפוץ אך מצד שני, כך גם תוכלו לגבות מחירים יותר גבוהים עבור כל לילה ולכן זה כדאי.

כמה כדאי להשקיע?

לבסוף, הנתון החשוב ביותר שאתם חייבים להתייחס אליו כשאתם רוצים להפוך דירת מרתף ישנה לצימר רומנטי ומפנק, זו שאלת התקציב שלכם. אפילו אם באופן כללי מצבכם הכלכלי נפלא, זה עדיין לא אומר שכדאי יהיה לשלם כל סכום על שיפוץ הדירה הישנה. יש משמעות אדירה לשאלה כמה השקעתם, שכן זה ישפיע על השאלה תוך כמה זמן תחזירו את ההשקעה על ידי השכרת המקום. בנוסף לכך, בדרך כלל כאשר מחליטים מראש כמה רוצים להשקיע בשיפוץ הדירה, הרבה יותר פשוט לא לחרוג מהסכום הזה. כדאי לא רק להחליט כמה אתם משקיעים באופן כללי בשיפוץ אלא גם לחלק את התקציב הזה לכל הסעיפים השונים, כמו לדוגמא:

  • כמה תשלמו על שירותי התכנון של האדריכלית ושל מעצב הפנים?
  • כמה תשלמו לקבלן שיעשה את העבודה בשטח?
  • כמה אתם רוצים להקצות לנושא של רכישת הריהוט לצימר?
  • כמה תרצו להקצות לגימור, לצביעת המקום וכדומה?

בנוסף, חשוב לזכור שיהיה עליכם גם לשווק את הצימר שלכם כשהוא יהיה מוכן, כי אחרת איך אנשים יידעו על קיומו? גם לנושא הזה אתם חייבים להשאיר תקציב ולכן יש חשיבות אדירה לעבוד בצורה כמה שיותר מסודרת מבחינת חלוקת התקציב שעומד לרשותכם. אתם תראו שלאט לאט, ככל שתשכירו את הצימר יותר פעמים, הוא יצבור גם חוות דעת חיובית באינטרנט והצימר יהפוך להיות עסק מלבלב.

המאמר נכתוב באדיבות אתר ריזורט – צימרים איכותיים ומפנקים לכל מטרה.
 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן