5 טיפים לתחזוקת גינה בחורף

 

אנשים שיש להם בגינה פרטית בבית מזה שנים יעידו על כך שזה אחד מהאזורים שהם הכי אוהבים בבית. נעים לצאת לגינה, לשבת בה ואף לארח בה חברים.

עם זאת, חשוב גם לקחת בחשבון שטיפוח הגינה זו השקעה לא קטנה, בין אם מדובר על תשומת הלב, הזמן ואפילו הכסף. לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לטפח את הגינה בחורף:

ניקוי השטח: כולנו שומעים בימי חורף קשים על נפילות על ענפי עצים ואפילו על נפילות של עצים שלמים. כדי להימנע מכך, ובכך להימנע מאסונות מיותרים, מומלץ ביותר לנקות את השטח ולדלל את צמרות העצים.
 
הזמנת איש מקצוע מומחה: לא כל האנשים מודעים לכך, אך הטיפול בגינה בהחלט צריך להיעשות בצורה מקצועית כי שהוא יהיה יעיל. לכן כדאי לפנות אל אגרונום מוסמך שעוסק בתחום הזה מזה שנים, כי הוא יוכל להאיר את עיניכם.
הוא יוכל לבדוק את הקרקע ולהבין מה חסר לה או מה יש לה יותר מידי, דבר שישפיע בעתיד על מצב הגינה.
 
טיפוח הדשא: בדרך כלל בחורף עדיף להימנע מכיסוח הדשא לגובה נמוך מידי. מומלץ לבדוק שהוא בריא, שאינו מצהיב ואינו מפתח מחלות שונות הנגרמות בגלל מזיקים כאלה ואחרים.
 
זיבול: מומלץ ביותר לזבל את הגינה בזמן אורגני או קומפוסט מסוגים שונים. זיבול כזה, מהסוג הטוב ביותר ובזמן הנכון, יוכל להאריך את חיי הקרקע ואף לגרום לה להיות עשירה וטובה יותר.
 
עשבייה: עשבים שצומחים בגינה מידי פעם עלולים להזיק לה ולכן כדאי לסלק אותם בעזרת ריסוס מיוחד או חומרים שמונעים נביטה.
 
אם גם אתם רוצים ליהנות מגינה יפה ומטופחת לא כדאי לדחות את הדברים לרגע האחרון וכדאי לזכור שאפילו אם בחורף אתם פחות משתמשים בגינה, היא עדיין דורשת השקעה.
 
הזמנת אגרונום מוסמך למקום תמיד תוכל לעזור לכם, שכן הניסיון והידע שלו יעשו את הבדל. הוא יבדוק את הגינה, את הפרחים, את העצים ואפילו את הקרקע, ובהתאם לממצאים תוכלו לקבל החלטות נכונות יותר לגבי טיפוח הגינה והתחזוקה.
 
 
שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן