מדוע כל כך חשוב להגן דווקא על רצפת המעלית?

 

לפני כ-10 שנים כשהקמנו את חברת דקושילד, המתמחה בייצור ערכות הגנה ו"חליפות למעלית", כמעט לא הייתה מודעות לצורך לשמור על המעליות בזמן הובלת חומרי בניה או בעת שימוש במעלית לצורך מעבר דירה. רוב המשתמשים במעלית להובלות ולשיפוצים וכו' הדביקו קרטונים ובזה הסתכם הניסיון שלהם להגן על קירות המעלית.

כיום, לאחר 10 שנים שאנחנו "מחנכים" את השוק על כך ששווה להשקיע בערכת הגנה לתא המעלית/ "חליפה לתא המעלית" כמה אלפי שקלים. זאת, כדי למנוע פגיעה במעלית ששווה עשרות אלפי שקלים ולעיתים אף יותר. לכן, חשוב שערכת ההגנה לתא המעלית תהיה איכותית ותוכל לשמש לשנים רבות.

קיימים כמה פרמטרים כדי לקבוע את איכותה של ערכת הגנה לתא המעלית / "חליפה לתא המעלית".  על הכסויים להיות בעובי של 20 מ"מ לפחות, עשויים במבנה של תפרים תפרים כמו שמיכת פוך, כדי שלא כל קרע קטן יתפתח לקרע ענק. חשוב שניתן היה להתקין את הערכה בקלות ובמהירות ע"י כל אדם ולא רק ע"י איש טכני. לא פחות חשובה היא הניראות של חליפת ההגנה לתא המעלית. כיום, רוב הלקוחות שלנו הם חברות ניהול גדולות וחברות המעליות, שכבר הבינו ששווה להשקיע בערכה שלא רק שהיא איכותית אלא שגם נראית טוב. זאת, כי בסופו של דבר דיירי הבניין המשתמשים במעלית גם בזמן שזו משמשת ע"י אחרים להובלות, לא היו רוצים להרגיש שהם חיים באתר בניה. ערכת הגנה עם מראה יוקרתי תורמת לתחושה הנעימה של משתמשי המעלית גם בזמן שיפוצים או אכלוס של בנין חדש.

מה שעדיין לא הופנם על ידי מרבית משתמשי המעליות הוא שהחלק הפגיע ביותר במעלית הוא דווקא רצפת המעלית ולא הקירות או התקרה. כמי שמסתובב באין ספור מעליות הנמצאות בשימוש ומשמשות להובלות ולמעברי דירה, אני יכול להעיד שאחד המראות השכיחים ביותר הוא רצפת מעלית חדשה שבה יש כבר סדק, חתיכה שבורה או שחיקה, למרות שהמעלית חדשה לגמרי. הסיבה לכך היא שרצפת המעלית עשויה בדרך כלל שייש דק מאוד ולכן מכה קלה או משקל נקודתי כבד, כמו גלגל של עגלה שעליה יש משקל כבד עשויים ליצור שבר ברצפה אפילו בעת שימוש סביר.

מסיבה זו אנו בחברת  דקושילד, לא מסתפקים ביריעות גומי או פי-וי-סי זולות למיגון הרצפה, כיוון שיריעות אלו לא עושות באמת את העבודה ובמקרה הטוב מגינות על הרצפה רק מלכלוך ואבק.
יריעות אלו אומנם זולות מאוד אך תוך זמן קצר ייקרעו וייזרקו לפח ואתם תישארו ללא הגנה לרצפת המעלית.

חברת דקושילד מספקת אריחי פי-וי-סי תעשייתיים בעובי של 7 מ"מ אותם היא מייבאת באופן עצמאי. לטובת לקוחותינו חשוב לנו לתת פתרון מושלם להגנה למעלית ולא משהו שהוא למראית עין בלבד !. לאריחים אלו מתחבר גם סף כניסה שיפועי ומדוגם המאפשר הכנסה קלה ונוחה של עגלות כבדות. (יריעות הגומי והפי-וי-סי למיניהן עלולות להידחף פנימה ע"י עגלות כבדות ולהפריע בעבודה).
אריחי הפי-וי-סי התעשייתיים למרות שהם גם דקורטיביים, מיועדים לשימוש אינטנסיבי והשימוש המקורי שלהם הוא עבור חיפוי מחסנים בהן נוסעות מלגזות!! כך שגם אם חפץ כבד ייפול עליהם או משקל נקודתי גדול מאוד כמו עגלה כבדה תוכנס למעלית, לא יקרה כל נזק לרצפת המעלית. זאת בניגוד מוחלט ליריעות למיניהן. לאחר ניסיון של 7 שנים (גם אנחנו התחלנו עם יריעות פי-וי-סי ומהר מאוד הפסקנו לעבוד איתן)  אנו התקנו כבר בכמה מאות מעליות אריחי פי-וי-סי תעשייתיים ואנו יכולים להבטיח, שמי שישתמש באריחי הפי-וי-סי שלנו למיגון הרצפה, יוכל לישון בשקט ולהיות סמוך ובטוח שלא יקרה כל נזק לרצפת המעלית גם בשימוש חריג, בהובלות או שינוע חומרי בניה, בתוך המעלית, עבודות גבס וכדומה.

 

הכותב הוא: גיא שפירא מנכ"ל חברת דקו-שילד מפתחת מוטות התליה האוניברסליים ויצרנית ערכות הגנה לתא המעלית.
ליצירת קשר עם דקו שילד: decoisrael@gmail.com  |  054-4801536
 

לדף המידע של דקו שילד לחצו כאן

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן