טיפים לעיצוב גינה

בואו נודה בזה: הגינה שלנו היא המקום אליו אנו רוצים להיכנס אחרי יום עבודה קשה או לארח חברים. הגינה היא לא רק מקום לשתול בו צמחים אלא גם משמשת למטרות אירוח ולכן כדאי להשקיע בה.כיצד לעצב את הגינה- במאמר שלפניכם.

 

מה אנו רוצים?

 

אז הבנו את החשיבות של גינה בבית, אבל האם ניסיתם ללכת רחוק יותר ולהבין מה זה בדיוק? בעת המחשבה על תכנון גינה יש לשאול שאלות מקצועיות כי בואו נודה בזה- לנו אין את הידע הדרוש בתחום. בעת עיצוב גינה יש להביא בחשבון את החלל הקיים ואת הצרכים שלנו. אנו צריכים לשאול האם הגינה מיועדת למטרות אירוח או למטרות טיפוח.

  מה חשוב לתכנן בעת עיצוב גינה
 

דמיינו את הסיטואציה הבאה: שבת בבוקר אתם יושבים בגינה ונהנים מכוס קפה וארוחת בוקר בגינה הפרטית שלכם. בסוף השבוע הגינה מהווה מקום מפלט המאפשר לנו להתנתק מהכל ולברוח לכמה שעות לירוק. לצבע הירוק יש השפעה חיובית ולכן רבים משקיעים בעיצוב הגינה.

 

גינה לי חביבה, כך נכתב בשיר. כן, אין ספק כי גינה מוסיפה רבות לבית ותורמת לשינוי האווירה. החלום על בית עם גינה לא חייב להיות חלום אלא יכול להפוך למציאות זאת באמצעות עיצוב הגינה. בעת עיצוב הגינה יש להביא בחשבון מספר דגשים שיסייעו בעיצוב מרשים במיוחד. אחרי הכל, מי מאיתנו לא מעוניין לשבת וליהנות ביום החופש שלנו?

 חשיבות המרחב: אחד הדברים החשובים ביותר בעת עיצוב הגינה הוא המרחב. אם ברצוננו ליצור אשליה של מרחב גדול כדאי לעצב את הגינה בקווים עגולים אותם אפשר לשתול בצורה לא ישרה. אפשרות נוספת היא ליצור הבדלי גובה

 

גודל העצים: אם מדובר בגינה קטנה, זה לא נכון לשתול עצים שיתפסו את כל המרחב וגם כדאי להימנע מעצים מתפשטים. במקרה הזה כדאי לבחור בצמחים קטנים. אם ההחלטה היא לנטוע עצים סביב הגינה, כדאי לבחור עצים בעלי גובה בינוני שניתן לגזום בקלות.

 

חשיבות פינת הישיבה

 

בעת עיצוב גינה חשוב, מאד לחשוב על הנושא של פינות ישיבה. לפיכך חשוב לבחור את פינת הישיבה בהתאם לשטח הגינה- האם מדובר בשטח גדול או קטן? הוספה של כמה כסאות ושולחנות יכולה ליצור מראה אחר לגמרי במקום מערכת ישיבה כבדה.כמו כן היום ניתן לשלב ערסל בגינה המהווה מקום מפלט לילדים. שילוב ערסל בינה יכול לשבור את המראה הרגיל וליצור מראה מעניין וייחודי.

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן