קרקע חקלאית להשקעה – האם חלום הדירה מתקרב?

תחום הנדל"ן בארץ הוא אחד התחומים החמים ביותר שיש כיום, לא רק במדינה. מצד אחד,מחירי הדיור מרקיעים שחקים ויוצאים בקצב מהיר מיכולת הקניה של רובינו, מצד שני- מי שיש לו קצת כסף מתפתה להשקיע באחד מאפיקי ההשקעה הבטוחים והמניבים ביותר שיש כיום.בזמן ששוק ההון מציג תמונה לא יציבה בעליל, שוק הנדל"ן נושא בחובה הבטחות רבות בסיכון נמוך

אז מה עומד לרשותנו?

מעבר
להזדמנויות הנדל"ן הבנוי השונות, בשנים האחרונות צומחת הזדמנות נוספת, חדשה-
ישנה, שטומנת בחובה יתרונות רבים:
קרקע חקלאית להשקעה
.

נכון להיום יש המון שטחים בישראל שאינם מאושרים לבניה, כרגע. קרקעות אלה מתועלות למטרות חקלאות, נוף פתוח או פשוט קרקע קפואה ללא שום ייעוד. זה נכון שיש כמות מסוימת של קרקעות חקלאיות שתמיד תשארנה מיועדות למטרה חשובה זו, אך חלק ניכר מהקרקעות שנמצאות תחת ההגדרה הזו עתידות להפשיר למטרות בניה.

קרקע חקלאית להשקעה הינה קרקע שרוכשים עליה זכויות בזמן נתון ובעתיד ניתן יהיה לממש אותן באופן שיחזיר את ההשקעה עם תשואה של מאות (!) אחוזים.

מטבעה מדובר על השקעה לטווח זמן בינוני עד ארוך וזה משהו שצריך לקחת בחשבון כשרוכשים קרקע חקלאית להשקעה, מעבר לכך, מדובר על הימור בטוח.

כמה דברים שכדאי לדעת על קרקע חקלאית להשקעה

ברחבי הארץ ניתן למצוא שטחים רבים של קרקע חקלאית להשקעה, כלומר שטחים שבהם ניתן לרכוש זכויות. משמעות הדבר היא שהמשקיע, יחד עם משקיעים נוספים רוכשים את הקרקע ביחד. למעשה התוצאה היא מעין קבוצת רכישה משותפת שגם לה יש, מטבע הדברים, משמעויות שונות. הרוכש לא יכול לדעת מראש איזה חלק הוא יקבל בשטח או מתי השטח הזה יופשר. ניתן לבצע הערכות על בסיס נתונים שונים כמו מצב הקרקע ברישום, בעלות קודמת של הקרקע וקצב ההתפתחות של מה שקורה מסביבה. מטבע הדברים, קרקעות שקיבלו אישור להפשרה יגלמו בתוכן הזדמנויות קרובות יותר מאלה שנמצאות עדיין בתהליך

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן