על החשיבות של זיפות גגות לפני חודשי החורף


אין דבר מדכא מזה כאשר בחודשי החורף אנו מגלים כי גג ביתנו, גג המשרד שאנו עובדים בו או הגג של בית העסק שלנו אינם אטומים כהלכה והגשם נשפך פנימה. הגשם הוא מטרד של ממש בין היתר משום שהוא יכול להרוס לנו רהיטים ושטיחים, ללכלך את הבית, לגרום לרטיבות בקירות ולתחושה לא נעימה באופן כללי.


לכן, המעשה החכם ביותר שניתן לעשות על מנת למנוע מצב לא נעים שכזה הוא לאטום את הגג עוד בקיץ, בסתיו או באביב, עוד לפני שהגשם מחכה ואורב מעבר לפינה. ישנן חברות רבות אשר מציעות ללקוחות פרטיים ועסקיים שירותים של איטום גגות. אחת משיטות האיטום הקלאסיות ביותר היא זיפות גגות.


גם אם הגעתם למצב בחורף בו המים נשפכים לכם דרך התקרה או אפילו רק מטפטפים פנימה אתם עדיין יכולים לקרוא במהירות לחברה המבצעת זיפות ואיטום גגות שתבצע עבורכם שירות חירום. עם זאת, כאמור לעיל, כדאי לא לחכות לרגע האחרון על מנת לאטום את הגג ולהתכונן לגשמי החורף.


השוואת מחירים עבור זיפות גגות


כאמור לעיל, ישנן חברות רבות במשק הישראלי אשר מציעות ללקוחות השונים שירותי איטום וזיפות של גגות בטכניקות שונות ובמחירים שונים. רגע לפני שאתם מזמינים את אחת מהחברות שתאטום לכם את הגג או תבצע עבורכם זיפות בגג כדאי להשוות מחירים בין החברות השונות ולגלות איו חברה היא הזולה ביותר.


לא מעט חברות מבין חברות האיטום והזיפות המתחרות יסכימו לשלוח נציג או לבוא בעצמן על מנת להתרשם מהגג ורק לאחר מכן לתת לכם הצעת מחיר. לרוב החברות אינן גובות כסף עבור הביקור הראשוני. כך אתם יכולים להחליט מי מבין כל החברות מצטיירת לכם כרצינית ביותר וכאמינה ביותר וכאמור, כמשתלמת יותר.


שיטות נוספות לאיטום גגות מלבד זיפות גגות


חברות האיטום עדיין מבצעות זיפות גגות על מנת לאטום את הגג ולהבטיח שמי גשמים לא יטפטפו לכם פנימה דרך הגג. עם זאת, כיום ישנן שיטות חדשות ומודרניות יותר, לרוב הן גם פופולאריות יותר, על מנת לאטום את הגגות. שיטה אחת כזו שנחשבת לפופולארית היא איטום הגג עם יריעות ביטומניות.


זיפות גגות

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן